Categorii
Oferte speciale
Freza de zapada Hecht 9334 SQ
8.283 lei 8.283 lei
Freza de zapada Hecht 9542 SQ
9.508 lei 9.508 lei
Freza de zapada Hecht 9628 SE
5.055 lei 5.055 lei
Freza de zapada Hecht 9661 SE
4.169 lei 4.169 lei
Contactați-ne
Ai nevoie de mai multe informatii?

Telefon Vanzări:

0733-674-526

Telefon Relații Clienți:

0744-482-335

Nume:

Adresă Email:

Număr de telefon:

Text Email:
Codul din imagine:


Tehnologie Stihl

Busoane    
Buson de rezervor cu deschidere fara alte unelte    
Curat si comod    
Busoanele speciale STIHL patentate pentru rezervoarele de combustibil si ulei se deschid si se inchid cu usurinta, fara efort si fara unelte.    
Orificiile mari permit umplerea usoara a rezervoarelor.    
Deschidere:    
Se ridica clapeta de fixare a busonului in pozitie verticala si se roteste in sens invers acelor de ceasornic pana cand se blocheaza. Se scoate busonul.    
Alimentare:    
Amestecul carburant este alimentat in rezervorul de benzina, iar uleiul de ungere pentru lant in rezervorul de ulei. Rezervoarele transparente de combustibil permit vizualizarea nivelului de combustibil sau ulei in orice moment.    
inchidere:    
Se aseaza busonul, pozitionat corect, in orificiul de umplere, se rasuceste in sensul acelor de ceasornic pana la blocare si se rabateaza clapeta de fixare. Astfel se reduce posibilitatea ca busonul rezervorului sa se deschida datorita vibratiilor generate de functionarea motorului si combustibilul sa curga din rezervor.
Catalizatorul
curat si fara intretinere
STIHL este prima companie care a elaborat un catalizator pentru motoferastraie, inca din 1988. Acesta reduce la minimum componentele nearse din gazele de evacuare, astfel incat emisiile daunatoare de hidrocarburi sunt diminuate cu pana la 80%. Catalizatorul nu necesita operatiuni de intretinere si nu afecteaza in nici un fel utilizarea. Motouneltele STIHL care au in dotare un catalizator se recunosc prin prezenta literei "D" in denumirea modelului.
Asa functioneaza
Catalizatorul reduce concentratia de poluanti prin intermediul unei reactii chimice, asa-numita postcombustie. Aceasta postcombustie are loc datorita unui strat special de metale pretioase. Prin aportul de aer rece, fluxul de gaze de evacuare este racit.
Postcombustia
Chiar daca postcombustia gazelor de evacuare genereaza temperaturi extreme, ce pot ajunge pana la 1000 °C, datorita unui locas special pentru amortizor de zgomote, cu pereti dubli, randamentul termic si performanta motorului nu sunt aproape deloc afectate.
Cupla rapida
Cupla rapida permite demontarea rapida si fara unelte a sistemului combinat in parti usor de transportat si depozitat si montarea la loc la fel de repede. La cupla rapida puteti atasa la alegere una dintre numeroasele unelte combinate.
Avantaje clare
Numeroase posibilitati: combinatii pentru nenumarate domenii de utilizare.
Montare rapida: gata de utilizare intr-un timp scurt - fara a fi necesare unelte.
Transport cu economisire de spatiu: demontate, componentele intra in orice cutie.
Depozitare simpla: ocupa foarte putin spatiu, deoarece este demontabila.
Potrivita pentru orice utilizare: alegerea motorului combinat in functie de putere si necesitati.
Asa functioneaza
Mai intai pajistea, apoi marginile gazonului si la sfarsit straturile de acoperire a solului? Nicio problema! Uneltele combinate pot fi schimbate foarte usor. Conectorul poate fi scos cu usurinta prin eliberarea surubului de fixare. in acest fel, motouneltele pot fi depozitate fara probleme in cutie, fara a ocupa mult spatiu.
Cupla rapida inovatoare permite utilizarea repede si simplu a tuturor componentelor sistemelor combinate. Motoarele combinate sunt disponibile in variantele cu maner circular universal sau cu maner dublu.
Slabiti surubul de strangere pentru a elibera mufa de cuplare. Acum puteti actiona butonul de apasare. Ghidajul fortat integrat in mufa de cuplare asigura rotirea corecta a arborelui motor in momentul racordarii uneltelor combinate. Nu sunt necesare alte unelte.
ElastoStart
Pornire usoara
Acest maner special de pornire asigura o pornire uniforma fara recul. in acest fel se faciliteaza considerabil pornirea utilajului. Elementul amortizor integrat absoarbe vibratiile generate in momentul tragerii cablului de pornire.
Fara efort, service redus
impreuna cu o pompa de combustibil manuala si/sau o supapa de decompresie , pornirea se face aproape fara recul si fara efort. Mecanismul de pornire este protejat impotriva actiunii particulelor abrazive, ramanand astfel functional pe o perioada indelungata, fara a fi nevoie de operatiuni de intretinere.
Ca urmare a presiunii de compresie, pornirea motoarelor cu ardere interna este insotita de vibratii de tip recul, care solicita muschii si incheieturile. Elementul amortizor din manerul de pornire special ElastoStart preia forta alternant, in functie de cursul decompresiei, si o restituie apoi. in acest fel se asigura o pornire uniforma.
Frana de lant QuickStop Super
Sistemul comod de franare
STIHL este singurul producator de motoferastraie care ofera sistemul comod de franare a lantului QuickStop Super. Acesta permite activarea suplimentara a franei de lant de indata ce este eliberat manerul posterior al motomotoferastraului. in scurt timp este oprit si lantul. Lucrarile care presupun intreruperea frecventa a activitatii cu motomotoferastraului, de exemplu pentru indepartarea crengilor, pot fi realizate deosebit de eficient si comod cu sistemul QuickStop Super. Motoferastraiele STIHL echipate cu sistemul QuickStop Super se identifica prin prezenta literei "Q" in denumirea modelului.
Avantaje clare
Mai mult confort: Sistemul suplimentar de franare permite actionarea mai rapida a franei de lant.
Timp de inertie redus: Frana de lant permite oprirea completa a lantului in mai putin de o secunda, dupa eliberarea manetei de blocare.
Timp de asteptare redus: Datorita opririi mai rapide a lantului, motomotoferastraul poate fi pus mai repede jos, de exemplu pentru a putea indeparta crengile.
Nu sunt necesare elemente suplimentare de actionare: Maneta de acceleratie are in acelasi timp si rolul de
Asa functioneaza
Eliberarea franei
Se apasa maneta de acceleratie. Banda de franare activeaza tamburul de ambreiaj, iar lantul de motoferastrau se poate pune in miscare. Se apasa maneta de acceleratie.
Franarea
Se elibereaza manerul posterior. Banda de franare se infasoara in jurul tamburului de ambreiaj, iar lantul motoferastraului se opreste in interval de o secunda.
Incalzirea electrica a manerului
Confort fara intretinere
incalzire electrica a manerului
Pe timp de iarna, zapada si gheata depuse pe manerele motomotoferastraului formeaza un strat alunecos, care poate duce la situatii periculoase. Sistemul de incalzire electrica a manerului, care se activeaza separat, confera o mare siguranta de utilizare chiar si in cazul temperaturilor foarte scazute. in acest fel, ambele manere sunt protejate de zapada si gheata, asigurand stabilitatea motomotoferastraului. Motoferastraiele STIHL cu incalzire electrica a manerului se recunosc prin prezenta literei "W" in denumirea modelului.
incalzirea electrica a manerului incalzirea electrica a manerului
Sistemul de incalzire a manerului este alcatuit din foliile termice din manerul tubular (1) si manerul posterior (2). Foliile termice sunt conectate prin intermediul unui comutator (3) la generator (4). Sistemul de incalzire a manerului nu este supus uzarii electrice si nu necesita operatiuni de intretinere.
Managementul inteligent al motorului
Inteligenta in serie
Managementul inteligent al motorului - Inteligenta in dotare de serie
De-a dreptul destept: STIHL prezinta primele modele de motoferastraie din lume echipate cu sistemul de management inteligent al motorului. Prin intermediul unui sistem inovator de reglare, amestecul la sarcina plina si turatia maxima a masinii sunt reglate electronic. in acest fel, motoferastraiele ating in permanenta performanta optima a motorului, asigurand in acelasi timp un plus de confort si mai mult respect pentru mediul inconjurator. Un concept deschizator de drumuri in industria motoferastraielor, prin care STIHL impune noi standarde. Motoferastraiele STIHL echipate cu management inteligent al motorului se recunosc prin prezenta literei "I" in denumirea modelului.
Avantaje clare
Performanta optima a motorului in permanenta: prin intermediul unui sistem inovator de reglare, amestecul la sarcina plina si turatia maxima a utilajului sunt reglate electronic.
Puterea motorului: Utilajele ating in permanenta o turatie maxima constanta si se disting printr-un raport de acceleratie extraordinar de bun.
Reglarea corecta a carburatorului in mod automat: nu mai sunt necesare corectarile manuale in cazul oscilatiilor de temperatura sau al lucrului in conditii noi, cum ar fi utilizarea la mari inaltimi sau cand filtrul de aer este murdar.
Eficient si ecologic: intrucat amestecul de combustibil si aer este mentinut intotdeauna optim, motorul consuma mai putin combustibil si emite mai putine gaze de evacuare.
Modul de functionare
Ciclul de reglare porneste daca lantul de ferastrau este actionat timp de 5 secunde la acceleratie maxima. Ventilul solenoid se inchide timp de o fractiune de secunda. Schimbarea de viteza rezultata este masurata electronic si analizata. Amestecul combustibil-aer este apoi reajustat in functie de acest rezultat, pentru a se mentine in intervalul optim. in regimul de acceleratie maxima raportul de amestec este reglat automat o data la 5 secunde.
Ventil solenoid in carburator
Ventilul solenoid comandat digital se deschide si se inchide de 30 de ori pe secunda. Se asigura astfel comanda cu precizie a alimentarii cu combustibil.
Microprocesor
Microprocesor in modulul de aprindere
Microprocesorul monitorizeaza turatia si asigura comanda ventilului solenoid.
Volant
Volantul este prevazut cu inca o pereche de poli, asigurand astfel alimentarea necesara pentru microprocesor si ventilul solenoid.
Alte informatii
Turatia maxima constanta
Chiar si in cazul unei pierderi necontrolate de sarcina plina, managementul inteligent al motorului ramane activ. Daca turatia motorului depaseste limita superioara de 14.000 tur/min, amestecul este alimentat cu putin ulei, turatia fiind coborata din nou la 14.000 tur/min. in acest fel se garanteaza o turatie maxima constanta.
Pompa de combustibil manuala
Actionare confortabila de la buton
Pompa de combustibil manuala (purjator)
in cazul motoferastraielor si motouneltelor STIHL cu pompa de combustibil manuala procesul de pornire este simplificat, iar numarul de curse de actionare este redus. Pompa de combustibil manuala este actionata pana cand combustibilul apare in sacul transparent al pompei.
inainte de pornire, se apasa de cateva ori pompa de combustibil
Suficient combustibil de la bun inceput
Daca se apasa invelisul pompei, camera carburatorului se umple cu combustibil. in acest fel, la pornire este disponibila imediat o cantitate de combustibil suficienta pentru formarea amestecului de aprindere aer-combustibil. Sunt necesare astfel mult mai putine curse de actionare.
Sistemul de decompresie STIHL
Pornire confortabila si rapida cu STIHL 4-MIX
Sistemul de decompresiune
Pentru o pornire usoara, in motorul STIHL 4-MIX a fost montat un sistem de decompresie, care prelungeste, la pornire, timpul de deschidere a supapelor. in acest fel motoarele in patru timpi premiate de la STIHL pot fi pornite confortabil si rapid.
Avantaje clare
Mai putin efort: sistemul automatic de decompresie reduce presiunea de compresie in momentul pornirii.
Mai putine curse de actionare: pompa de combustibil manuala (purjator) reduce numarul de curse de actionare necesare.
Presiune de compresie mai mica: pornire confortabila gratie decompresiei automatice.
Asa functioneaza
Pompa de combustibil manuala (purjator) alimenteaza carburatorul inainte de pornire, reducand astfel numarul de curse de actionare necesare. Prin deschiderea supapei de admisie, cu ajutorul camei greutatii centrifuge, presiunea de compresie este redusa. in acest fel se reduce considerabil forta necesara la pornire.
Alte informatii
Datorita sistemului de decompresie montat in motorul STIHL 4-MIX, se reduce considerabil efortul necesar pentru pornire. Va puteti convinge singuri de cat de usor se porneste un motor :
Sistemul STIHL de filtrare a aerului cu durata de viata indelungata
Economic si cu necesitati reduse de intretinere
Sistemele STIHL de filtrare a aerului cu durata de viata indelungata maresc in mod considerabil durata de utilizare a filtrului, in comparatie cu sistemele traditionale de filtrare. in plus, creste intervalul de timp scurs intre o operatiune de intretinere si alta.
Asa functioneaza sistemul de filtrare la masinile de debitat cu disc de frictiune
Asa functioneaza sistemul de filtrare la motoferastraie
Avantaje clare
Pretratare: Procesul de prefiltrare menajeaza toate elementele de filtrare ulterioare.
Efect de filtrare optimizat: Filtrul textil de mare volum este menajat considerabil.
Durata sporita de utilizare a filtrului: Intervalul de timp de la o curatare a filtrului la alta este marit considerabil.
Usor de intretinut si de utilizat: Sistemele STIHL de filtrare a aerului cu durata de viata indelungata nu necesita operatiuni speciale de intretinere.
Motorul in patru timpi premiat de la STIHL, alimentat cu amestec benzina-ulei. Motorul STIHL 4-MIX imbina astfel avantajele motoarelor in doi timpi si ale celor in patru timpi. inafara de puterea mare si cuplul motor mult mai ridicat, motorul 4-MIX mai convinge si prin cantitatea redusa de emisii poluante, cheltuielile de intretinere scazute si un sunet placut.
Avantaje clare
Reducerea emisiilor poluante: arderea combustibilului cu emisii poluante reduse permite respectarea prevederilor severe ale Fazei a II-a a Directivei privind emisiile poluante provenite de la motoarele cu combustie interna.
Fara service de ulei: intretinere simpla, gratie utilizarii amestecului obisnuit de combustibil.
Extrem de usor: datorita functionarii cu amestec benzina-ulei, componente indispensabile pentru motoarele traditionale in patru timpi, precum pompa de ulei, rezervorul de ulei si baia de ulei, nu mai sunt necesare.
Nivel sonor scazut: sunet placut al motorului chiar si la solicitari extreme.
Putere mare si cuplu motor ridicat: acceleratia buna a motorului asigura o performanta ridicata.
Asa functioneaza
Spre deosebire de alte motoare in patru timpi, motorul 4-MIX functioneaza pe baza amestecului obisnuit benzina-ulei. Prin intermediul unui canal bypass din capul de cilindru, amestecul este distribuit in tot motorul. in acest fel se asigura ungerea completa a motorului.
Pornire usoara Pentru o pornire usoara, in motorul STIHL 4-MIX a fost montat un sistem de decompresie, care prelungeste la pornire timpul de deschidere a supapelor. in acest fel se reduce considerabil efortul necesar pentru pornirea utilajului
Motor usor cu nevoie redusa de service
Datorita functionarii cu amestecul benzina-ulei, motorul STIHL 4-MIX este mai usor: componente indispensabile pentru motoarele traditionale in patru timpi, precum pompa de ulei, rezervorul de ulei si baia de ulei, nu mai sunt necesare in cazul motorului 4-MIX. in acest fel, operatiunile costisitoare de service, precum reglarea periodica a jocului supapei, controlul nivelului de ulei, schimbarea uleiului si eliminarea uleiului uzat, sunt si ele de domeniul trecutului.
Motorul in patru timpi premiat de la STIHL, alimentat cu amestec benzina-ulei. Motorul STIHL 4-MIX imbina astfel avantajele motoarelor in doi timpi si ale celor in patru timpi. inafara de puterea mare si cuplul motor mult mai ridicat, motorul 4-MIX mai convinge si prin cantitatea redusa de emisii poluante, cheltuielile de intretinere scazute si un sunet placut.
Sistemul de incalzire a carburatorului
Ideal pe timp geros
Indiferent de conditiile climatice existente in momentul utilizarii, motoferastraiele STIHL recunosc ele insele temperaturile extreme. Sistemul de incalzire a carburatorului (V) cu activaredezactivare in functie de temperatura previne inghetarea carburatorului in cazul unor valori scazute ale temperaturii. Motoferastraiele STIHL echipate cu sistemul de incalzire a carburatorului se identifica prin prezenta literei V in denumirea modelului.
Sistemul de incalzire a carburatorului este alcatuit dintr-un element de incalzire actionat electric (1) si un intrerupator termic (2). Elementul de incalzire (1) este pozitionat in fata carburatorului. intrerupatorul termic (2) este montat, in functie de model, la capacul carburatorului, pe partea cu pompa, sau direct la elementul de incalzire. Alimentarea cu electricitate are loc automat, prin generatorul termic. Daca temperatura carburatorului coboara sub pragul de + 10 °C, intrerupatorul termic aprinde elementul de incalzire. Se previne astfel formarea de gheata in carburator, iar motorul functioneaza fara probleme. Pentru activarea sistemului de incalzire a carburatorului nu trebuie decat sa aduceti suberul in regimul de iarna, cu ajutorul unei surubelnite.
Sistemul de intindere rapida a lantului
Fara unelte suplimentare
intinderea rapida a lantului
Sistemul STIHL de intindere rapida a lantului face ca intinderea lantului de motoferastrau sa devina extrem de simpla. Fara a fi nevoie de unelte suplimentare, lantul de motoferastrau poate fi intins, rapid si fara efort, cu ajutorul rotii de reglare. Nimic mai simplu: se slabeste capacul rotii de lant, se intinde lantul si se insurubeaza inapoi capacul. Si lucrul poate continua. Motoferastraiele STIHL dotate cu sistem de intindere rapida a lantului se recunosc prin prezenta literei "B" in denumirea modelului.
Avantaje clare
Fara unelte: Nu este necesara o unealta suplimentara pentru schimbarea lanturilor si a sinei.
Rapid si simplu: Cu ajutorul sistemului de intindere rapida a lantului, lantul poate fi intins exact cat este nevoie, iar sina de ghidaj fixata, fara nici o bataie de cap.
intretinere simpla: Garnitura taietoare se intretine usor.
Asa functioneaza
Capacul rotii de lant se slabeste manual, de la piulita-fluture. Daca vreti sa slabiti lantul de motoferastrau, invartiti rotita de reglare spre stanga, iar daca vreti sa intindeti lantul de motoferastrau, invartiti rotita de reglare spre dreapta. Dupa ce capacul rotii de lant a fost insurubat la loc, sina de ghidaj se fixeaza automat. Sistemul de intindere rapida a lantului. Materialul video de mai jos ilustreaza cat de usor functioneaza acest sistem. Va puteti convinge singuri.
STIHL ErgoStart
Confortabil de la bun inceput
Niciodata pornirea nu a fost atat de usoara. Datorita sistemului inovator ErgoStart, motoferastraiele STIHL se pornesc fara mult efort; simplu si fara probleme. Acest lucru este posibil datorita unui arc suplimentar situat intre arborele cotit si rola demaror. Utilajele STIHL dotate cu sistemul STIHL ErgoStart sunt identificabile prin prezenta literei "E" in denumirea modelului.
Avantaje clare
Mai putin efort: solicitarile maxime la pornirea motorului sunt reduse considerabil.
Tragere calma si uniforma pe manerul de pornire: vibratiile specifice, generate de compresie, nu se simt pe manerul demaror.
Efort la pornire redus: forta necesara pentru tragerea manerului demaror este redusa considerabil.
Pornire sigura: indiferent daca trageti repede sau incet de manerul demaror, motorul porneste fara probleme si in mod fiabil.
Asa functioneaza
O tragere uniforma cu doua degete este suficienta. Spre deosebire de mecanismele traditionale de pornire, cu sistemul STIHL ErgoStart trageti cablul de pornire cu mai putin efort si, in plus, cu doua treimi mai incet. Prin tragerea uniforma a manerului demaror, arcul estetensionat contra presiunii de compresie. Sunt evitate astfel solicitarile prin miscarile de tip recul. Arcul transmite automat energia stocata catre arborele cotit, il pune in miscare si asigura pornirea fiabila a motorului
intre rola demaror si arborele cotit sunt montate un arc precum si doua antrenoare. Forta exercitata la tragerea manerului demaror tensioneaza arcul contra fortei pe care pistonul o opune la compresie. Daca energia arcului tensionat in prealabil este mai mare decat forta pe care pistonul o opune la compresie, arborele cotit se roteste si motorul porneste.
Alte informatii
Daca la actionarea sistemelor clasice de pornire intervin miscari rapide, de tip recul, in cazul sistemului STIHL ErgoStart este suficienta o tragere calma si uniforma a manerului demaror. De restul se ocupa sistemul ErgoStart. Nu se mai creeaza astfel solicitari inutile si deranjante, datorate compresiei. Va puteti convinge de cat de simplu si fara efort are loc pornirea cu STIHL ErgoStart urmarind materialul video de mai jos:
Tehnologia 2-MIX
Putere ridicata si respect pentru mediu
Puternica si ecologica: motorul in doi timp cu tehnologia 2-MIX convinge printr-o putere deosebita, o extraordinara performanta si un cuplu motor exceptional pentru un randament de taiere si o putere de strapungere ridicate. in ciuda puterii sale, motorul este sarac in emisii poluante, astfel incat sunt respectate deja prevederile severe ale Fazei a
II-a a Directivei privind emisiile de gaze poluante si de pulberi provenite de la motoarele cu combustie interna.
Avantaje clare
Eficace: Putere deosebita si o utilizare eficienta a combustibilului.
Puternica: Cuplu motor ridicat la orice turatie.
Ecologica: Consumul de combustibil este considerabil mai mic, de unde un impact redus asupra mediului si mai putine emisii poluante.
Economica: in comparatie cu motoarele traditionale in doi timp, consumul de combustibil este redus pana la 20%.
Un viitor asigurat: indeplineste deja prevederile severe ale Fazei a II-a a Directivei privind emisiile de gaze poluante si de pulberi provenite de la motoarele cu combustie interna.
Asa functioneaza
Motorul in doi timpi cu tehnologie 2-MIX fixeaza noi standarde. La admisia in camera de ardere, intre gazele arse din camera de ardere si amestecul de carburant proaspat din carter se interpune un strat de aer fara combustibil. Gazele de evacuare sunt separate de amestecul proaspat, reducandu-se astfel pierderile, deci componentele din amestec emise in stare nearsa si care afecteaza mediu si sanatatea populatiei.
Supapa de decompresie
Pur si simplu mai placuta
Supapa de decompresiune
Supapa de decompresie permite scurgerea, in momentul pornirii, a unei parti din amestecul comprimat de catre cilindru. in acest fel, se reduce considerabil necesarul de forta ce trebuie aplicata pe cablul de pornire. Utilizatorul este menajat, iar pornirea devine mai placuta - un alt plus pentru extraordinara usurinta de utilizare.
Supapa de decompresie se deschide manual si se inchide singura la prima aprindere.

Imagini din magazinul nostru

Poza Magazin 1 Poza Magazin 2 Poza Magazin 3 Poza Magazin 4 Poza Magazin 5

Daca nu gasesti un produs in acest magazin, cu siguranta il vei gasii in magazinele noastre Partenere.

Magazin-Scule.ro
Magazin scule si echipamente
Magazin-Gradina.ro
Magazin echipamente de gradina
Generator-Generatoare.ro
Magazin de generatoare
Aparat-Sudura.ro
Magazin de aparate de sudura
Ideal-Shoping.ro
Magazin de scule si echipamente
Go-Shopping.ro
Magazin de scule si echipamente
Depozit-Gradina.ro
Magazin pentru gradina ta
Compara-pret.ro Smartbuy.ro - preturi si comparatii